עיצוב שירות

עיצוב שירות – חיה + לרון.

אנו מעצבים שירותים ללקוחות.

השירותים שאנו מעצבים מותאמים ללקוחות שלך משפרים את חווית השירות

ויש לכך השפעה גדולה על הפעילות העסקית ועל המותג שלך.

שירותים מותאמים ללקוח.

הצרכים וציפיות הלקוחות משתנים בעקבות ההתפתחויות בשוק כגון: שימוש מוגבר בטכנולוגיה, רשתות חברתיות, האינטרנט ומתחרים המציעים שירותים חדשים. לפיכך, הארגונים כיום נדרשים לחדש יותר מהר מאשר בעבר.

השירותים מותאמים לצרכים ולפעילות העסקית שלך.

אנו שואפים ליצור שירותים שהם: שימושיים, שמישים, רצויים, יעילים ואפקטיביים.

הגישה מתחשבת בגורמים הבאים:

  • הסתכלות על כל השירות דרך העיניים של הלקוח,
  • באסטרטגיה העסקית ופיתוחה,
  • מעורבות צוות העובדים ובעלי עניין.

אנו משלבים יצירתיות, עיצוב, מחקר, ייעוץ וליווי ליישום בהתאמה אישית לצרכים ולנסיבות של לקוחותינו, כדי לסייע לארגונים לספק חוויית לקוח טובה ולהשיג תוצאות עסקיות מוחשיות.

עיצוב שירות.

שירותים הם המניע העיקרי בחוויית לקוח ושביעות רצון לקוחות.

הם גם מקור עיקרי לתלונות לקוחות.

שירותים מעוצבים היטב בארגוני שירותים ובארגונים שהשירותים משלימים את המוצר ואת המותג, יכולים להיות היתרון התחרותי של הארגון. השירותים תורמים לשולי רווח גבוהים יותר לעסקים מאשר ייצור.

העבודה שלנו עבור הארגון ולקוחותיו היא: עיצוב שירותים וסיוע ביישום שירותים שהם מעל ציפיות הלקוחות ואשר יכולות הארגון מאפשרים לספק.

פיתוח שירותים וחדשנות.

הצוות שלנו מפתח קונספט ואבי טיפוס ראשוניים, ובודק עם קבוצה נבחרת של לקוחות ומומחים.

פיתוח של רעיונות המבוססים על תובנות מציאותיות, מצמצם את הפער בין תכנון ויישום ומבטיח שהצעות עיצוב השירות יותאמו למוכנות ולבשלות הארגון.

התוצאה יכולה להיות: שירות חדש לגמרי או שינוי פנימי מסוים, המוביל להצעה חדשה למגזר לקוחות חדש.

מעורבות צוות הארגון ובעלי עניין.

שינוי בתוך הארגון נתקל לעיתים קרובות בהתנגדות.

אנו פועלים כדי ליצור הבנה בתוך הארגון, בשלב מוקדם עם הסבר ברור, התורם לחיוביות העובדים ובעלי עניין לשינוי.

אנו משתמשים בכלים ושיטות סיפוריים חזותיים, ופיילוט של מקרים אמיתיים כדי לעזור לאנשים להבין מהם השירותים החדשים ו/או החדשנות תורמים ללקוחות. וחשוב מכך, איך זה משפיע על הדרך שהדברים נעשים בתוך הארגון.



ייעוץ ליווי והכוונה.

יש פער בין מה שהינך מנסה לעשות עבור הלקוחות שלך ומה שהם מקבלים בפועל.

ידוע כי קיים הבדל גדול בין לתת משהו בסיסי לבין משהו מדהים.

אך השאלה היא איך הנך והארגון שלך מגיעים למצב בו כולם מבינים שיש צורך בשינוי ומסוגלים לראות מעבר ליום יום?  איך ניתן להחליט מה העסק צריך לעשות?

מפני שצריך להביט על העסק מבחוץ פנימה ולתרגם את הציפיות של הלקוחות לשיטות ברורות ותהליכים שהארגון מסוגל לפעול לפיהם ולספק את ציפיות הלקוחות.

אנו מייעצים ללקוחות, למה הלקוחות שלהם מצפים וכיצד הם מגיבים כאשר הם מטופלים בדרך זו על ידי ארגונים. אחר כך אנו מסייעים להם לבחור את התחומים שכאשר יעשו שם שיפורים, הם יספקו את הערך הגבוה ביותר ללקוחות.

הידע מבוסס על, לקוחות מגזרים שונים, על תוצאות מחקרים משווים ומציאת פתרונות עבור לקוחות, עסקים ואתגרים ארגוניים.

מטרת הייעוץ שאנו נותנים היא להתקדם מדו"ח כתוב לתוך פעולות מעשיות.

מחקר.

בארגונים קיימים נתונים על צרכים ורצונות של הלקוחות, הדבר החסר בדרך כלל הוא מבט שלם על חוויית הלקוחות ומדוע הלקוחות מתנהגים בדרך מסוימת.

אנחנו מסייעים ללקוחות להבין את חוויית הלקוחות שלהם על ידי ביצוע מחקר איכותני לקבוצה קטנה של לקוחות בשילוב סקירה של מגמות עכשוויות ובארץ ובעולם.

קיימת מחויבות של חברת חיה לרון עיצוב שירות להבין את הצרכנים וההתנהגויות שלהם, תוך התעדכנות בידע אקדמי עכשווי בינלאומי בתחום.

הפרויקטים של הלקוחות שלנו מקבלים תועלת רבה מידע זה ההולך וגדל המשלב מחקר ומעשה.

אסטרטגיה.

רבים מהארגונים צוברים יתרון מסחרי באמצעות תקציב שיווק גדול, יעילות תפעולית ושינוי טכנולוגיה, אך עכשיו הם מכירים את גבולות הרדיפה אחר יעילות טכנולוגית בלבד.

וכך השאלות הוותיקות עולות: מה היו הלקוחות של הארגון מעריכים הרבה יותר? מה יגרום ללקוחות לקנות מאיתנו? וכיצד אנו כארגון יכולים לשווק את הדבר הנכון לשוק?

המשמעות היא מעבר מגישת הנהלה ממוקדת טכנולוגיה, שיווק ואופטימיזציה של משאבים,

להנהלה אשר מקבלת השראה מלקוחות ויוצרת חזון מגובש סביב לקוחות והתפתחות עסקית.

אך האתגר הגדול ביותר הוא תרגום האסטרטגיה לתוך פעולות, התנהגויות שינויים ושיטות המחיות את האסטרטגיה.

הנהלה אשר מחברת ומלהיבה את הצוות, הנהלה שבה תובנות משפיעות על הצעות השירות

והצעות השירות משפיעות על עיצוב החוויה ועיצוב החוויה, משפיע על יכולת ההתפתחות,

לפי סדר זה.

יחד עם הלקוח אנו בונים אסטרטגיות מבוססות על חווית לקוח ויכולות הארגון.

כחלק מפיתוח האסטרטגיה אנו מציגים מפה של העסק והלקוחות, שנותנת מבט הוליסטי אודות איך ביצוע האסטרטגיה יראה וקושר ביחד פרויקטים קיימים ומתוכננים.

אנו עוזרים לזהות ניצחונות לטווח קצר, שעוזרים לחבר את הצוות לשינוי בארגון.

נשמח להרחיב פרטים בפגישת היכרות איתך ועם הנהלת הארגון.