סדנת שירות לארגונים עסקיים

סדנת שירות לארגונים עסקיים עם חיה לרון ויפתח לרון.

קיים קשר ישיר וחזק בין שירות איכותי לשביעות רצון לקוחות הארגון, המוביל להצלחה עסקית.

כאשר הארגון שלך יספק ללקוחות שירות ברמה איכותית גבוהה, תוך חווית שירות
בלתי נשכחת, הלקוחות יחזרו, 
עובדי הארגון יהיו מרוצים והנהלת הארגון תראה
שינויים עסקיים לטובה.  בשורה התחתונה, העסק יקבל את 
ההזדמנויות הטובות
ביותר לשגשוג לאורך זמן.

המומחיות שלנו היא בפיתוח שירות ברמות איכות גבוהות ביותר לארגונים בעלי מערכות מורכבות.

מניסיוננו, לא תמיד יש הלימה בין ראיית חשיבות השירות של המנכ”ל וההנהלה הבכירה של הארגון,
אל מול ראיית עובדי הארגון, כאשר העובדים הם הנדרשים, לספק בפועל את השירות ללקוחות.

כדי לגשר על הפערים הללו פיתחנו סדנת שירות לארגונים עסקיים המציגה ומסבירה באופן חוויתי
את תחום השירות, תוך הפעלת צוות העובדים ומנהלי הארגון.

סדנת שירות לארגונים עסקיים

בין נושאי הסדנה:

  • יסודות השירות.
  • כלים ושיטות לפיתוח שירות.
  • דוגמאות מקרי בוחן מישראל ומשווקים בינלאומיים.
  • בעיות ואתגרים בעקבות שירות לקוי שפוצחו בהצלחה.
  • התמודדות עם בעיה כללית, או עם בעיה בארגון שלכם*.
  • פיתוח שירות ממוקד בעיה אמתית.
  • הבדלים בין חשיבה עסקית לחשיבה עיצובית.
  • מסע לקוח.
  • יצירה משותפת פנים ארגונית עם עובדים ממחלקות שונות.
  • יסודות לבניית נבחרת שירות מנצחת.
  • בניית אב טיפוס שירות.
  • עקרונות יישום בסביבה עסקית ועוד.

*לבחירה: התמודדות עם בעיה בארגון שלכם.
כדי שהסדנה תהיה מותאמת יותר לארגון שלכם, באפשרותכם להציג בפנינו בעיה אמתית או אתגר המטריד את הנהלת הארגון.
כך תקבלו גם סדנת לימוד מקצועית של תחום השירות וגם פתרון פרקטי שיוכל לבוא לידי מימוש באופן מידי בארגון.
כדי לעשות זאת, נקיים פגישת עבודה מקדימה דיסקרטית (כלולה במחיר הסדנה) בה נבין את הבעיה וניערך למימוש פתרונה ביום הסדנה.

סדנת שירות חיה לרון + יפתח לרון
אודות מנחי הסדנה:

חיה ויפתח לרון, זוג בחיים ועושים עסקים קרוב ל-30 שנה.
מביאים עימם ניסיון עסקי עשיר בשווקים ישראלים ובינלאומיים.

השתלמו בתחומי שירות ב:

  • אוניברסיטת HARVARD ארה”ב.  Harvard University
    |
  • SDN Academy בגרמניה.SDN - Service Design Network
    |
  • University of Antwerp בבלגיה.  University of Antwerp

בנוסף:

  • חברים בארגון SDN העולמי (Service Design Network) לתכנון ועיצוב שירות.
  • משתתפים בכנסים בינלאומיים. (אמסטרדם 2016 | מדריד 2017 | דבלין 2018)
  • מייעצים ומלווים ארגונים עסקיים.
  • מביאים עימם כלים מתקדמים ושיטות עדכניות.
  • מומחים בפיתוח שירות ברמת איכות גבוהה בארגונים עסקיים בעלי מערכות מורכבות.
  • שמים דגש רב על שיתוף פעולה חוצה ארגון עם נציגים ממחלקות שונות והנהלה בכירה של הארגון.
  • בעלי ניסיון עשיר בראיית התמונה הרחבה, בזיהוי בעיות שירות ופיתוח פתרונות, מסגור ומסגור מחדש של בעיות
    ובחינת שאלות ומסקנות, שתכליתם שיפור שירות ויצירת ערך כלכלי לארגון.

פרטים טכניים אודות הסדנה:

זמן הסדנה: יום אחד. מהשעה 09:00 בבוקר ועד 17:00 אחה”צ.
מקום הסדנה: הסדנה תתקיים בארגון שלכם.
מספר משתתפים נדרש: 8-18 איש. (מעבר לכך ניתן לקיים סדנאות נוספות)
זמן היערכות לסדנה: 7 ימי עסקים מתאריך הפגישה המקדימה עם הנהלת הארגון.
ציוד וחומרים מקצועיים: אנו מביאים עמנו את רוב הציוד המקצועי הנדרש.
הארגון יספק: מקום שקט היכול להכיל את משתתפי הסדנה, מקרן עם חיבור למחשב נייד, כיבוד, שתייה וארוחת צהריים.
מחיר הסדנה: צרו עמנו קשר לפרטים ומחירים.

מה הארגון ירוויח מקיום הסדנה?

  • אנו עוסקים וממוקדים רק בשירות, עובדה המבטיחה סדנה באיכות הגבוהה ביותר.
  • עובדי הארגון יבינו את היתרונות והחשיבות באספקת שירות טוב ללקוחות.
  • יעורר את עובדי הארגון לחשיבה ליצירת שירות טוב יותר לטווח ארוך.
  • שיתוף פעולה בין ההנהלה והעובדים ממחלקות שונות, תוך התייחסות לדינמיקה ומערכות היחסים הפנימיים,
    כך שהעובדים יבינו ויחוו תהליך קוהרנטי וזורם.
  • הקניית ידע, כלים ושיטות עדכניות לפיתוח ושיפור שירותים.
  • עקרונות יישום בסביבה עסקית.
  • כלים יעילים לבדיקת רעיונות ובניית אבי טיפוס של שירות חדש או מחודש.
  • יסודות לבניית נבחרת שירות מנצחת ממחלקות שונות בארגון.
  • הזדמנות ליצירת ערכים חשובים לארגון למטרת שגשוג עסקי.

סדנת שירות לארגונים עסקיים
לפרטים נוספים, להזמנת סדנה
ולתיאום פגישת עבודה מקדימה,
צרו עמנו קשר:

יפתח לרון – נייד:  050-5386218 | חיה לרון – נייד: 050-5341818
משרד: 03-6021792